Ruta Viladrau - Turó de Morou

Ruta Viladrau - Santa Fe del Montseny - Empedrat de Morou -Turó de Morou.

La ruta d'anada i tornada a Viladrau té una durada aproximada de 3 hores i mitja, depenen de les parades que es facin.
La ruta és apta per a tothom, només cal tenir en compte que el camí és molt pedregós.

Sortireu de Viladrau per la carretera GI-543 d'Arbúcies, a 2,600 km cal agafar la carretera GI-5201 a Santa Fe del Montseny (16,350 km).

Can Casades: Centre d'Interpretació del Parc Natural del Montseny. Aquí comença la ruta a peu direcció al pantà, passareu pel costat dret de pantà.

Observareu un faig amb formes capritxoses que està molt proper a l'aigua.

Seguireu pel camí fins arribar a la presa, just a la punta de la presa trobareu aquest faig majestuós que en realitat són dos de junts.

Cal travessar la presa fins al final, agafareu la carretera que s'endinsa dintre del bosc, és molt fresada.

Seguireu la carretera, un trosset més endavant trobareu aquest bosc que sembla un jardí de pedres.

Quan arribeu aquesta bifurcació heu de seguir per l'esquerra (està senyalitzat amb fites de fusta tot el recorregut).

La ruta passa per llocs fantàstics.

Heu arribat a l'Empedrat de Morou.

Després cal continuar pel seder per anar al turó de Morou (1311 m d'altitud).

D'aquest punt podreu gaudir d'unes vistes privilegiades.

Sense torna enrere, seguireu pel mateix sender. Quan arribeu a la vista de la vall de Santa Fe, sota el camí a uns 200 metres hi ha un mirador total ment desconegut per falta de senyalització. És un lloc espectacular amb unes vistes al Turó de l'Home, les Agudes i a tota la vall de Santa Fe (cal passar pel mig del bosc per arribar al mirador).

Quan us acosteu a Santa Fe la senyalització és escassa però cal seguir direcció l'aparcament gran, no hi ha pèrdua.

Ja esteu molt a prop de l'aparcament.