Ruta amb cotxe Viladrau - Castell de Taradell

La ruta amb un nivell de dificultat baix, compta amb 9 quilòmetres amb cotxe i 40 minuts a peu.
El camí passa per llocs espectaculars, en algun tram passa per la carena de la muntanya amb unes vistes fantàstiques.
Es recomana no fer la ruta en els mesos de més calor, ja que hi ha trams del camí que passa per llocs amb poca sobra.

Sortirem de Viladrau agafant la carretera GI - 520, direcció a Seva, a 6 km i 800 metres girarem a la dreta direcció a Taradell, a uns 9 quilòmetres girarem a l'esquerra deixant el cotxe aparcat en aquest punt.

En aquest punt hi ha un indicador del sender del castell a la dreta, no li farem cas, continuem per la pista ampla (carretera de terra) que puja suaument.

Un cop arribem al final de la pujada, pel centre i girar a la dreta.

Continuar per la dreta.

Passarem pel costat d'una torre d'alta tensió.

El fruit de l'arboç ens acompanya en tot el recorregut.

Des d'aquest punt fins al castell podrem gaudir d'un fantàstic jardí de roques de tot tipus de formes.
A la dreta del camí es troben unes roques que segueixen la mateixa direcció del camí, són molt grans i planes que es pot passejar per sobre, s'ha de tenir molta precaució per no caure a baix.

Trobem roques amb formes molt curioses i boniques. El lloc sembla un jardí de roques col·locades per l'home.

El camí passa per entremig de les gegantines roques.

Les últimes roques que es troben en el camí. Ja queden pocs metres per arribar al castell.

Castell de Taradell també és conegut pel Castell d'en Boix.

Porta d'entrada del castell.